Problem często zaczyna się u podstawy. Ponad 80% populacji cierpi z powodu skutków nadmiernej pronacji (stopa płasko-koślawa). Wkładki ortopedyczne Vasyli przywracają prawidłowe ustawienie kończyny dolnej nie utrwalając istniejących deformacji, przynoszą ulgę w bólu i zapewniają komfort użytkowania. Wkładki ortopedyczne to podstawa w zapobieganiu owrzodzeń  w przypadku cukrzycy i RZS.

Wkładki ortopedyczne - badanie

Złe ułożenie kończyny dolnej upośledza normalną funkcję kolana i biodra, tak samo jak napięcie mięśniowe odcinka lędźwiowego kręgosłupa. W celu eliminacji tych dolegliwości trzeba ustawić stopy i ciało w ich prawidłowej pozycji – musimy przywrócić naturalną oś kończyny dolnej. VASYLI International poświecił 27 Lat na naukowe badania problemów związanych z chodzeniem po nienaturalnych, twardych i płaskich powierzchniach. Rezultatem tych prac są ortezy VASYLI – unikalne, opatentowane wkładki do butów zaprojektowane przez podiatrę Philipa Vasyli , aby skorygować kończyny dolne do ich naturalnej osi.

• Wkładki dynamiczne Vasyli przywracają stopie jej naturalną pozycję, redukując jednocześnie siłę napięcia rozcięgna podeszwowego, znosząc tym samym najczęstszą przyczynę bólu pięty.
  • Wkładki Vasyli Medical kontrolując nadmierną pronację stopy, stabilizują piętę i mobilizują ruchomość pierwszego promienia (palucha).
  • Wkładki pomagają wyprostować postawę ciała poprzez kontrolę ustawienia stóp, redukując wewnętrzną rotację goleni oraz pochylenie miednicy, a w ten sposób dając ulgę w bólach krzyża.
  • Wkładki Vasyli ustawiając odpowiednio kończynę dolną i zapobiegając nadmiernej rotacji stopy, redukują rotacje wewnętrzną podudzia, znosząc tym samym przyczynę bólu kolana.

Niewłaściwe ułożenie stóp i nóg może spowodować przeciążenia i uszkodzenia innych części ciała. Deformacje stóp, które zaburzają funkcje stopy i zmieniają punkty podporu stopy, powodują pojawienie się odcisków i modzeli a także skutkują wrastaniem paznokci lub zmianami płytki paznokciowej, dlatego bez zastosowania wkładek, usunięcie zmian jest najczęściej krótkotrwałe lub nawet niemożliwe.

Wkladki ortopedyczne - Vasyli